Vyberte stránku

Diskuze

Podnětná diskuze k portálu Wish.com. Diskuze je striktně monitorována a příspěvky jsou manuálně schvalovány.

23 komentářů

  1. měl jsem pro vnuky objednaný tablet ,k vůli angličtině , jsem 73 letý důchodce a neměl jsem funkční počítač , když jsem potřebné data dal dneska dohromady oznámili mě že to poslali zpět , znáte někdo řešení

    Odpovìdìt
  2. Nikde nemohu najít přesnou adresu pro vrácení zboží ?

    Odpovìdìt
  3. Reklamuji zboží které nwopovida-dopousteji se podvodu-neboť na jejich srankach uvadeji retizek 14 karatu N E N I T O Z A D N A P R A V D A je to lez nemá to se zlatem nic spolecneho

    Odpovìdìt
  4. Dobrý den, stalo se mi, že jsem se nemohla přihlásit na svůj účet, na e – mail mi bylo posláno nejprve v angličtině abych si změnila e – mailovou adresu a ta mi byla i poslána, neudělala jsem to, když jsem zažádala znovu přišlo mi v ruštině a následně v češtině posláno abych si změnila heslo udělala jsem to a po přihlášení se objevil místo mého profilu nějaký cizí profil z jihoafrické republiky. Musela jsem zablokovat kartu, aby nedošlo k nákupům jinou osobou.

    Odpovìdìt
  5. VÁŽENÍ,
    KONTROLNÍ OTÁZKA :
    PROČ JSOU U POLOVINY PRODUKTŮ UVÁDĚNY, NĚKDY AŽ SMĚŠNĚ PŘEMRŠTĚNÉ, PŮVODNÍ (PŘEŠKRTNUTÉ) CENY ?
    DĚKUJI.

    Odpovìdìt
  6. Vážení mám dotaz,proč nemohu platit přez účet z banky nebo dobírkou.Proč zrovna kartou?Copak ji musí mít každý?Když si to lidé budou moci platit kadý jak mu to bde vihovovat,ta firma bude mít určitě více odběratelů.

    Odpovìdìt
  7. Zakoupil jsem telefon P30PRO. Telefon se stále dokola aktualizuje. Nekontrolovaně a mnohokrát denně s patřičným zvukovým doprovodem. Nepomūže ani uvedenį do továrního nastavení.Zkoušel jsem několikrát. Poraďte, jak reklamovat.Děkuji.

    Odpovìdìt
  8. Dobrý den, 26.10.2019 jsem si na eWish objednala několik kousků oblečení a 27.10.2019 jsem žádala o storno objednávky a bylo mi oznámeno, že to již není možné! Kde je tedy právo na odstoupení od smlouvy do 14 dní? Jsem vrcholně nespokojena s praktikami e-shopu Wish, který absolutně nerespektuje žádná práva zákazníka, a v budoucnu zde již nikdy více nebudu nakupovat. Píši to jako varování pro ostatní spotřebitele, a jsem zvědavá, zda eWish můj komentář zveřejní, děkuji

    Odpovìdìt
  9. Nedorazil mi produkt který jsem si objednala nevím co mám dělat

    Odpovìdìt
  10. No, nakupovala jsem pouze jednou, zatím na zboží čekám. Abych byla upřímná nebudu zde nakupovat často. U některého oblečení se nemůžu dobrat tabulky velikostí. Do košíku jsem vložila výrobky za cca 480 Kč a poštovné k tomu bylo 440 Kč. Chápu, že každý kousek jde z jiného skladu v Číně, když si připočtu k male ceně zboží poštovné jsem na reálné ceně, kterou bych dala za výrobek třeba v Kiku.Ale na mě má psychologicky špatný účinek , že cena zboží je stejná jako cena dopravy 🙂

    Odpovìdìt
  11. Dobrý den,chtěla jsem zrušit objednávku,ale nevím jak ? Mám pocit že to snad ani nejde.

    Odpovìdìt
  12. Chtěla bych vědět jak se objednávají snubní prsteny.

    Odpovìdìt
  13. 14.9.2019 jsem objednala zboží do dnešního dne mi nic nepřišlo ale peníze jsem zaplatila ihned

    Odpovìdìt
  14. Prosím provedla jsem omylem 2x platbu potřebuji jednu stornovat co s tím.

    Odpovìdìt
  15. Dobrý den, jak postupovat, když mi odecetli další peníze, tedy peníze navíc

    Odpovìdìt
  16. Dobry den objednal jsem 5 fotopasti kde je psáno samostatné poštovné nyní to přišlo jako jeden balik. drží to celní správa a zřejmě budu platit clo což se mi finančně nevyplatí. co s tím tet poradí mi někdo

    Odpovìdìt
    • Dobrý den. Bohužel mám s wish zásadní problém. Objednám si zboží, mám danou platbu kartou, peníze na kartě jsou, přesto se peníze neodeslou… Objednávka čeká na peníze, po několika dnech objednávku stornuji… V profilu jsem údaje zkontroloval, vše je správně. Peníze byly strzeny jen jednou ze 4 objednávek. Nevíte proč? Díky za jakoukoliv radu.

      Odpovìdìt
  17. Jednou mi dorazilo zboží o dvě třídy horší než jsem si objednal a kamera která skoro hned zdechla. Peníze vrátili do dvou dnů. Paráda, ale máte nasbírat devět známek za přihlášení a pak dostat slevu 50%. Jsem přihlášen několikrát denně už asi dva měsíce a po sedmém přihlášení, neboli osmí den při osmém přihlášení následuje opět první známka s výzvou k nasbírání devíti známek. Osmí den od začátku. Tyto známky nelze posbírat. V tomto vidím podvod.

    Odpovìdìt
  18. Dobrý den, objednala jsem si na Wish 7 klubek vlny za 602, – Kč a dnes mi přišlo pouze 1 . Trochu drahé, nemyslíte?

    Odpovìdìt
  19. ZDRAVIM CHTĚLBYCH SE ZETAT NATO ŽEMI NECHDI SPRAVI NA IMAIL DĚKUJI ZA ODPOVĚD

    Odpovìdìt
    • Ceny na Wish skvělé , koupíte za 178 Kč a z banky vám stáhnou 834, trochu rozdíl, to mě zklamalo.

      Odpovìdìt
  20. Jednou mi nedorazil výrobek, ale kontaktoval jsem dodavatele a ten mi poslal druhý. Tak nějak se mi jej podařilo najít na internetu. Byl z ameriky a výrobek se stratil v ČR. Prostě zmizel. Naštěstí mi vrátili peníze a za ty samé jsem koupil ten samý a ten druhý už dorazil vpořádku a bez problémů.

    Odpovìdìt
  21. Na Wish nakupuji pravidelně a nemám s tím problémy. Zatím mi vždy vše přišlo

    Odpovìdìt

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *