Diskuze

Podnětná diskuze k portálu Wish.com. Diskuze je striktně monitorována a příspěvky jsou manuálně schvalovány.

77 Komentáře(ů)

  1. Dobrý večer, vtéto době jsem nakoupil za měsíc min.20 věcí. Ale když se koukám na odměny,tak tam mám více jak 1/2 roku stále 110 bodů. Můžete mi to vysvětlit? Dříve tam nabýhaly body a měl jsem tam cca500, nebo jiné násobky 100 bodů. Ale v součastné době se 6 měsíců nic nedeje. A nakoupil jsem je za minulý měsíc cca 20 ks zboží.To je poze chytá pro zákazníky. Měl jsem ještě zájem poměrně o hodně zboží, ale asi to objednám jinde!!!

    Odpovìdìt
  2. Ja mam s wish docela dobre zkusenosti. Jen jednou se mi strhla pomerne vyssi castka ale na podpore vse brzy vyresili a penize byli brzy zpet.
    Ale mrzi me, ze nyni od zari nejsou nabidky zdarma produktu, jen za postovne. A nabidky limitovaneho mnozstvi. Nevi nekdo zda to zase bude casem nebo je to konecny?

    Odpovìdìt
  3. Zajímalo by mě jestli budou ještě akce 11 + 6. Jinak naprostá spokojenost s nákupem.

    Odpovìdìt
  4. Dobry den, je nekde vysvetleni proc nabidky limitovaneho mnozstvi na wish jednoho dne zmizeji a uz proste nejsou? Bylo to fajn mit neco za par kacek. Nemyslim si ze bych vyhravala tolik aby bylo nutny to zrusit.

    Odpovìdìt
  5. Objednala jsem si halenku, udala jsem omylem špatnou velikost, zaplatila jsem dopředu, ale záhy jsem na to přišla a chtěla opravit velikost. Neměla jsem, kde. odepisovala jsem, ale žádná odezva. Nevím, jestli ještě někdy…..

    Odpovìdìt
    • Mám ten samý problém poradí někdo jak na to ???

      Odpovìdìt
  6. Dodatek k mému komentáři.
    Když se vám komentář nelíbí, tak ho neschválíte. To už jsem si všimla.

    Odpovìdìt
  7. Je vidět, že se s kritikou neradi setkáváte .

    Odpovìdìt
  8. Jen moje úvahy o vás mažte. Co se dalo od vás čekat. Jiní to mazat nebudou Ti to spíš rozmáznou.

    Odpovìdìt
  9. Dnes jsem omylem objednala 3x stejnou objednávku a chtěla jsem 2 zrušit,ale neměla jsem šanci,i přesto,že jsem reagovala téměř ihned.Podpora v podobě robota mi hlásila,že nemohu zrušit a v obchodních podmínkách jsem se dočetla,že mohu do 8hod. po objednání v historii objednávek zrušit bez problémů,ale opět mi automat hlásil,že nelze,i když to bylo ve fázi teprve před expedicí.Může mi prosím někdo poradit ?

    Odpovìdìt
  10. Dobrý den, mám dotaz, kam se obrátit, když zaplacené zboží nedorazilo?
    Děkuji

    Odpovìdìt
    • Objedmala jsem fritezu za 600,- a trochu kosmetiky(stíny, štětec, sportovní hodinky 50 kc)
      Nic jsem online neuhradila a do pěti minut jsem objednávku zrušila. Do týdne jsem zjistila, že mi z plateni karty odebrali přes 3000,-
      Vloni jsem kupovala psi obleček a zřejmě zneužili čísla karty, kterou jsem hned blokovala.
      Ani fritéza do dvou měsíců nedorazila, jen ty otřesné kosmetické přípravky, které nelze ani používat a hodinky jsou nefunkční. Je to moje ponaučení a Wish už nikdy vice

      Odpovìdìt
      • Zaplatil jsem brusku dosud nedorazila etrrericha44@email.cz

    • Dobrý fen,dnes mi z účtu odešla platba 870 kč aniž bych si něco objednala,pokud se to nevyresi na bance jsem nucena podat na policii oznámení.

      Odpovìdìt
  11. Dobrý den, vytvořila jsem objednávku, odeslala , zaplatila a mejl mi nepřišel. Co mam delat?nevíte kam mam napsat?nikde není jejich Medlov adresa

    Odpovìdìt
  12. Dobry den chci se zeptat když si objednam mimnko za 1560m
    kč doopravdu mi přyjde nebo zase nejake pashvile ktere šli rovnou do koše .Moc bych chtela si objednat ,ale po tych skušenostech se moc bojim že zase bude to same jako před tim .Prosim o odpovět na můj mejl ..AlicijaGenowefa@seznam .cz..P:S moc mi na to zaleži.Alicja Stará

    Odpovìdìt
  13. Objednala jsem běhací pás a místo toho mi poslali nějaký
    Mini Aerobic Stairsi . Jsou to dvě malé šlapky na pohybování nohou v sedě.

    Odpovìdìt
  14. Dnes mi dorazila zásilka. Místo kávovaru akorát hromádka střepů. Po prostudování postupu reklamace budu muset částku jim předem zaplacenou oželet. Zklamání.

    Odpovìdìt
  15. Dobrý den, nejde o reklamaci ale poradu. Zakoupil jsem obal USB 3.0
    ( Transfers), došlo v pořádku ale potřebuji dokoupit vnitřek (Hard Disk).
    Nevím jaký je pro tento obal potřebný. Děkuji za radu.

    Odpovìdìt
  16. aniž bychom potvrdily definitivně objednávku, byly nám strženy peníze z účtu jen proto, že zboží bylo dáno předběžně do košíku s tím, že následně bude vytříděno a objednávka dokončena. Peníze bez našeho souhlasu strženy z účtu, aniž bychom dali souhlas s pamatováním karty.Vše bez potvrzené objednávky, bez souhlasu s placením.Už nikdy nic neobjednáme a všechny dopředu varujeme!!! V bance nám bylo řečeno, že u Wish sou tyto praktiky běžné

    Odpovìdìt
  17. už dvakrát jsem si u vás objednal zboží,poprvé to byly dvoje sluneční brýle za které jsem zaplatil ale dostal jsem jen jedny a podruhé teď jsem si objednal dvě položky obě opět zaplatil a zase dostal jen jednu-zase jste mne okradli ,od takovýhle zlodějů jsem skončil s objednávkami a obrátím se na spolehlivé eshopy,samozřejmě vám podle toho budu dělat reklamu!!!!!!!

    Odpovìdìt
    • Ahoj lidi.
      Jsem jeden z těch, co si neuvědomil, že nemá tolik peněz aby si kupoval leciné věci. Toho využívají lumpové (wish) kteří vás dokonale oškubou. Seberou vám z účtu peníze a pak jsou dvě možnosti, buď dostanete něco co jste nechtěli a nebo nedostanete nic. Když reklamujete svou objednávku tak pro vás mají krásnou formulaci. JEDNÁME S OBCODNÍKEM. OZVEME SE VÁN DO 2-3 dnů. To vám zdělí ještě dvakrát, možná třikrát a stouto kouzelnou větou s váma skončili. Smějou se nám jak jsme hloupí a mají pravdu. Je na čase, aby se to obrátilo. Jsou zdělovací prostředky, kde budou mít zájem o takové obchodní praktiky a trochu jim pošramotí jejich pověst. Já, osobně, se budu snažit najít co nejvíc takových institucí. Když odradím jenom deset lidí, které neokradou, budu spokojený. Přece není možné, aby se na nás živili takový zloději a lumpové.

      Odpovìdìt
  18. Objednala jsem si fitness náramek, kde byl na obrázku originální Huawei Talk Band, který jsem ztratila. V potvrzení objednávky byl tentýž obrázek. Přišel mi však zcela jiný náramek, který nespolupracuje s mým telefonem. Když jsem napsala reklamaci, odpověděli, že zboží je v pořádku, že nebylo u něj napsáno, že jde o originální náramek. Na foto ale byl, takže zcela jasné klamavé obchodní praktiky. Napsala jsem, že mám ze zákona nárok vrátit zboží koupené na Internetu, a pokud budou dělat potíže, obrátím se na kontrolní orgán, což taky udělám. Už v minulosti jsem to udělala a firma dostala pokutu za nekalé obchodní praktiky.

    Odpovìdìt
  19. Pozor při nákupech v Číně přes sprostředkovatele Wish, jmenovitě jeho české zastoupení. Velice se zhoršily a velké problémy při reklamaci. Můj případ: objednal jsem rádio v ceně i s poštovným 1 015 Kč. Když přišla zásilka, čekalo mě velké překvapení. Místo objednaného většího rádia jsem obdržel pouze malý balíček. V balíčku bylo malinké rádio. Dle přiloženého anglického manuálu jsem se dočetl, že má docela zajímavé funkce. Rozhodl jsem se, že si ho tedy ponechám. Další překvapení nastalo, když jsem ho zapnul. Ozval se pouze silný šum, žádná stanice se na to nedala chytit. Obratem jsem to reklamoval a jasně popsal závadu. Krom toho jsem je upozornil, že mi zaslali něco jiného, než jsem si objednal. Žádal jsem o informaci, na jakou adresu mám vadný výrobek zaslat zpět. Po třech dnech odpověděli, že reklamaci nemohou vyhodnotit, pokud jim nepošlu fotografii s poškozením výrobku. Má odpověděl byla, že se nejedná o mechanické poškození, pouze výrobek je nefunkční. I přesto požadovali zaslání fotografie.Zaslal jsem ji s požadavkem na zdělení adresypro vrácení výrobku. Po pěti dnech přišla odpověď, že moji reklamaci nemohou opět vyhodnotit a abych zaslal fotografii poštovní obálky.
    To už mi povolily nervy. Napsal jsem jasně a stručně, čekám do zítřejšího dne na instrukce, jakým způsobem bude provedena reklamace. Pokud je nedostanu, zveřejním to na facebooku. Samozřejmě se vůbec neozvaly. Peníze už asi neuvidím a zůstane mi nepoužitelný krám. Tímto vás chci varovat, aby jste nedopadli jako já. Jsem důchodce a 1 000Kč je pro mě dost velký obnos. Velice moc prosím, každého, kdo si toto přečte, zdílejte to dále. Děkuji.

    Odpovìdìt
  20. Dobrý den, píši tento dotaz podruhé!!! Proč mi bylo z mého účtu na jednu objednávku sraženo dvakrát platba???? Chtěla bych odpověď a hlavně to vyřešit, protože aby mě pak nepřišlo jen jednou zboží z objednávky a já to platila dvakrát, to tedy fakt néééééé !!! Jana

    Odpovìdìt
  21. Sečteno a podtrženo pro další potenciální nakupující. Wish je velmi dobře řízený podvod, kam oko na jejich webu dohlédne. Ceny se mění dle libosti, zboží nezasláno a podpora nereaguje, no a v konečné fázi ti, kteří ještě nemáte zabezpečené platby na internetu, přijedete o nějakou tu částku za zboží, které nikdy nebylo objednáno. Pokud tedy chcete zboží z Číny, zvolte raději přímo Alliexptress.com, je již počeštěný a nikdy se mi nestalo, že by mi něco nepřišlo. Wish nakupuje na těchto portálech také s tím, že si k ceně něco přihodí a zaúčtuje vám i poštovné, což zde není. To, že možná neumíte anglicky neznamená, že jste debilové a nákup na těchto stránkách nezvládnete. A pokud je to velký problém tak používejte prohlížeč Chrom, zde je překladač stránek implementován přímo do prohlížeče…… jak jednoduché….. Tak přemýšlejte, a hodně štěstí….

    Odpovìdìt
  22. Dobrý den, nevím proč, ale jedna objednávka mě byla dvakrát ztržena z účtu, prosím o nápravu 😀

    Odpovìdìt
  23. Objednal jsem si brýle s lupama a zadal jsem číslo mé platební karty. Přišly dost pozdě,včera. Objednal jsem si tričko a mikinu Alfa Romeo a bylo to stornováno. Na objednávce už bylo mé konečné číslo karty,tak jsem už myslel že platba odejde automaticky. Co mám teda s tím dělat? Mám další objednávky. Jak pokračovat?

    Odpovìdìt
  24. Objednal jsem si brýle s lupama a zadal jsem číslo mé platební karty. Přišly dost pozdě,včera. Objednal jsem si tričko a mikinu Alfa Romeo a bylo to stornováno. Na objednávce už bylo mé konečné číslo karty,tak jsem už myslel že platba odejde automaticky. Co mám teda s tím dělat? Mám další objednávky. Jak pokračovat?

    Odpovìdìt
  25. Objednal jsem si brýle s lupama a zadal jsem číslo mé platební karty. Přišly dost pozdě,včera. Objednal jsem si tričko a mikinu Alfa Romeo a bylo to stornováno. Na objednávce už bylo mé konečné číslo karty,tak jsem už myslel že platba odejde automaticky. Co mám teda s tím dělat? Mám další objednávky. Jak pokračovat?

    Odpovìdìt
  26. mám stejnou zkušenost jako většina ostatních. Objednané zboží nepřišlo na podpoře spousta keců ale kde nic tu nic .Jsou to podvodníci kteří tahají
    z lidí peníze

    Odpovìdìt
  27. Wish, vubec nefunguje tak jak slibuje. Reklamace nejsou vubec bezproblemove. Ja uz 3 tyden resim reklamaci a stale se nic nedeje. Technicka podpora ma stale ty same kecy o tom ze pozadavek predali obchodnikovi a ze bude k dispozici do 48hodin. Tak cekate skoro tyden a nic se nedeje. Kdyz pak napisete znovu tak uz vam neodepisuje ani ta tech. podpora. Jsou to zlodeji!!!

    Odpovìdìt
    • Objednala jsem si fitness náramek, kde byl na obrázku originální Huawei Talk Band, který jsem ztratila. V potvrzení objednávky byl tentýž obrázek. Přišel mi však zcela jiný náramek, který nespolupracuje s mým telefonem. Když jsem napsala reklamaci, odpověděli, že zboží je v pořádku, že nebylo u něj napsáno, že jde o originální náramek. Na foto ale byl, takže zcela jasné klamavé obchodní praktiky. Napsala jsem, že mám ze zákona nárok vrátit zboží koupené na Internetu, a pokud budou dělat potíže, obrátím se na kontrolní orgán, což taky udělám. Už v minulosti jsem to udělala a firma dostala pokutu za nekalé obchodní praktiky.

      Odpovìdìt
    • Nefunguje aplikace, nemohu sdělit názor, sledovat objednávku, prostě nic. Dřív fungovalo vše skvěle. Objednala jsem si bundu. Na fotce vypadala skvěle, ale když přišla, bylo to hrozné. Bunda jakoby kožená stála 900 kč, ale vypadá tak na 50 kč.

      Odpovìdìt
  28. Zboží objednané 20.3 2020 dodání do 14 .5 ještě nedoručeno. Zatím žádné informace , kde je.

    Odpovìdìt
  29. Dobrý den,
    7.2.2020 jsem si objednala zboží a dosud nedorazilo.
    7.5.2020 mi od Vás přišel dotaz týkající se mé objednávky a opět nic. Mohu vědět, jestli se dočkám, případně proč rovnou nevrátíte peníze, když viditelně o problému víte?

    Odpovìdìt
    • Byly mi dodány lapače nečistot, tak zvané zástěrky na osobní vozidlo. Bohužel, dodávka je nekompletní, scházely šrouby a materiál na uchycení zástěrek. Uplatnil jsem reklamaci a nikdo na ni nereaguje. Nedoporučuji na Wisch nakupovat.

      Odpovìdìt
    • Dobrý den, mám stejný problém… Objednané zboží už půl roku… Není možné sehnat nějaký telefon na „živého“ zaměstnance, abych se zeptala co a jak. Jsou to podvodníci! Když do určité doby zboží nepřijde, tak Vám napíšou na podpoře, že máte smůlu, že jste prošvihla termín, peníze na účet nevrátí, vrátí Vám je v kreditech, prý z dobré vůle…Tak jsem si objednala stejnou věc, abych ty peníze využila, už byla skoro o 200 Kč dražší, peníze si okamžitě automaticky strhli. Teď mi napsali, že jestli mi do 17.6. nic nepřijde, že se mám ozvat na podporu. Mám strach, že mi peníze vrátí zase v kreditech a ne na účet. Už si nechci nic od nich objednat, věci jsou stejně hrozné a nekvalitní. Neobjednala bych si ani krém na boty!!! Moc dobře vědí, proč jsou schovaní v anonymitě. Na stránkách se zbožím bývají jiné ceny, než jsou potom v nákupním košíku. Lidi dávejte si pozor a nic neobjednávejte, běžte raději na jiný e-shop.

      Odpovìdìt
  30. Prosím měla jsem objednáno , pár věcí . Kde jste mi napsali den dodání .Do dnešního dne jsem zásilku nedostala . Proto se ptám kde je ???? Dodání mělo být dne do 16.5 . A nic na sledování zásilky mě odpovídají že je v cílí ale není to pravda . PROTO SE PTÁM KDE JE MÁ ZÁSILKA .

    Odpovìdìt
    • Dobrý den objednala jsem si u vas mikinu pro syna,masku a vak a do dnes mi nic neprislo.Doruceni jste psali 2 a 3.cervence.Baví vás z lidi delat blbce?😠

      Odpovìdìt
  31. Dobrý den, právě mi kdosi vyráběl fiktivní objednávky na neexistující nesmyslnou adresu s mým jménem, chodily mi maily s potvrzením a mizely mi každou minutu peníze z účtu jako bych platila kartou, která je ale u airbank zabezpečená docela dobře. Po přihlášení nemám mezi objednávkami nic, peníze za 4 kusy jakéhosi zboží různého charakteru taky pryč a číslo objednávek neexistuje. To je opravdu fajn, už nikdy nebudu na tomto obchodě z Číny cokoli objednávat, kontaktovala jsem banku, která funguje na telefonu až od rána 8,00hod. Nedoporučuji uzavírat obchody s takovým naprosto nezabezpečeným eshopem. Jste vydáni napospas neznámému a nebezpečnému prostředí.

    Odpovìdìt
  32. Již podruhé se mi stalo že došlo k pokusu o stažení peněz z karty. Poprvé se to povedlo. Do dnešního dne nic nepřišlo. JÁ JSEM NIC NEOBĚDNAL. Považuji vás za podvodnou firmu a žádám o okamžitou nápravu.

    Odpovìdìt
  33. Asi před půl rokem , jsem objednal zboží , které nedorazilo a následně mě vrátili peníze . Dnes se mě pokoušel obchod Wish strhnout platbu za zboží , které jsem neobjednával , mám blokovanou platbu přes internet.Takže si dávejte pozor na tento obchod . Banka mě ihned informovala o tomto neoprávněném pokusu o platbu.

    Odpovìdìt
  34. proč a jsou u některých výrobku oblečení ,psaná velikost 2XL?3XL4XLatd,aneni tam velikost vcm přes prsa,Děkuji.

    Odpovìdìt
  35. Dobrý den , chtěla bych se prosím zeptat. Objednala jsem si u Vás zboží, jedna zásilka mi byla doručena, ale při potvrzení v mobilu došlo k chybě , kdy jsem potvrdila dodání i u zboží , které ještě nedorazilo . Jedná se o objednávku 5e387626a91cf0215e849fc0. Tu zatím nemám
    Co s tím ?

    Odpovìdìt
  36. Kde najdu velikost oblečení, nikde nevidím velikostní tabulku, tak nemohu objednat, protože neodhadnu jakou mám zvolit velikost??

    Odpovìdìt
  37. Dne 7.2.2020 v 17:42 bylo mé přítelkyni strhnuto firmou Wish 4188,- Kč a vůbec nic si neobjednala. Kde se stala chyba?

    Odpovìdìt
    • Dobrý den, stalo se mi to dá samé. Jak jste postupovali dále?

      Odpovìdìt
  38. proč tada nejsou velikosti

    Odpovìdìt
  39. měl jsem pro vnuky objednaný tablet ,k vůli angličtině , jsem 73 letý důchodce a neměl jsem funkční počítač , když jsem potřebné data dal dneska dohromady oznámili mě že to poslali zpět , znáte někdo řešení

    Odpovìdìt
  40. Nikde nemohu najít přesnou adresu pro vrácení zboží ?

    Odpovìdìt
    • Přesně mám ten problém. Potřebuji vrátit zboží, ale není nikde adresa.

      Odpovìdìt
  41. Reklamuji zboží které nwopovida-dopousteji se podvodu-neboť na jejich srankach uvadeji retizek 14 karatu N E N I T O Z A D N A P R A V D A je to lez nemá to se zlatem nic spolecneho

    Odpovìdìt
  42. Dobrý den, stalo se mi, že jsem se nemohla přihlásit na svůj účet, na e – mail mi bylo posláno nejprve v angličtině abych si změnila e – mailovou adresu a ta mi byla i poslána, neudělala jsem to, když jsem zažádala znovu přišlo mi v ruštině a následně v češtině posláno abych si změnila heslo udělala jsem to a po přihlášení se objevil místo mého profilu nějaký cizí profil z jihoafrické republiky. Musela jsem zablokovat kartu, aby nedošlo k nákupům jinou osobou.

    Odpovìdìt
    • Dobrý den , bohužel se na můj účet snaží obchod Wish provádět také neoprávněně platby za zboží , které jsem si neobjednal . Platby mám zablokované , takže mají smůlu . Obchod není bezpečný a spolehlivý.

      Odpovìdìt
    • Mně právě hecker luxoval účet na neexistující objednávky a platil mojí zabezpečenou kartou…nevím jak, ale zmizelo mi asi 800, musela jsem zablokovat okamžitě kartu.

      Odpovìdìt
  43. VÁŽENÍ,
    KONTROLNÍ OTÁZKA :
    PROČ JSOU U POLOVINY PRODUKTŮ UVÁDĚNY, NĚKDY AŽ SMĚŠNĚ PŘEMRŠTĚNÉ, PŮVODNÍ (PŘEŠKRTNUTÉ) CENY ?
    DĚKUJI.

    Odpovìdìt
    • Dobrý den mám dotaz na Wish jsou divně ceny jedná je preskrtnuta a druhá docela směšná dám příklad auto na ovládání původně 6tisic mini 12 Kč je to pravdivé či nikoliv .děkuji za vysvětlení.

      Odpovìdìt
  44. Vážení mám dotaz,proč nemohu platit přez účet z banky nebo dobírkou.Proč zrovna kartou?Copak ji musí mít každý?Když si to lidé budou moci platit kadý jak mu to bde vihovovat,ta firma bude mít určitě více odběratelů.

    Odpovìdìt
  45. Zakoupil jsem telefon P30PRO. Telefon se stále dokola aktualizuje. Nekontrolovaně a mnohokrát denně s patřičným zvukovým doprovodem. Nepomūže ani uvedenį do továrního nastavení.Zkoušel jsem několikrát. Poraďte, jak reklamovat.Děkuji.

    Odpovìdìt
  46. Dobrý den, 26.10.2019 jsem si na eWish objednala několik kousků oblečení a 27.10.2019 jsem žádala o storno objednávky a bylo mi oznámeno, že to již není možné! Kde je tedy právo na odstoupení od smlouvy do 14 dní? Jsem vrcholně nespokojena s praktikami e-shopu Wish, který absolutně nerespektuje žádná práva zákazníka, a v budoucnu zde již nikdy více nebudu nakupovat. Píši to jako varování pro ostatní spotřebitele, a jsem zvědavá, zda eWish můj komentář zveřejní, děkuji

    Odpovìdìt
  47. Nedorazil mi produkt který jsem si objednala nevím co mám dělat

    Odpovìdìt
  48. No, nakupovala jsem pouze jednou, zatím na zboží čekám. Abych byla upřímná nebudu zde nakupovat často. U některého oblečení se nemůžu dobrat tabulky velikostí. Do košíku jsem vložila výrobky za cca 480 Kč a poštovné k tomu bylo 440 Kč. Chápu, že každý kousek jde z jiného skladu v Číně, když si připočtu k male ceně zboží poštovné jsem na reálné ceně, kterou bych dala za výrobek třeba v Kiku.Ale na mě má psychologicky špatný účinek , že cena zboží je stejná jako cena dopravy 🙂

    Odpovìdìt
  49. Dobrý den,chtěla jsem zrušit objednávku,ale nevím jak ? Mám pocit že to snad ani nejde.

    Odpovìdìt
  50. Chtěla bych vědět jak se objednávají snubní prsteny.

    Odpovìdìt
  51. 14.9.2019 jsem objednala zboží do dnešního dne mi nic nepřišlo ale peníze jsem zaplatila ihned

    Odpovìdìt
  52. Prosím provedla jsem omylem 2x platbu potřebuji jednu stornovat co s tím.

    Odpovìdìt
  53. Dobrý den, jak postupovat, když mi odecetli další peníze, tedy peníze navíc

    Odpovìdìt
  54. Dobry den objednal jsem 5 fotopasti kde je psáno samostatné poštovné nyní to přišlo jako jeden balik. drží to celní správa a zřejmě budu platit clo což se mi finančně nevyplatí. co s tím tet poradí mi někdo

    Odpovìdìt
    • Dobrý den. Bohužel mám s wish zásadní problém. Objednám si zboží, mám danou platbu kartou, peníze na kartě jsou, přesto se peníze neodeslou… Objednávka čeká na peníze, po několika dnech objednávku stornuji… V profilu jsem údaje zkontroloval, vše je správně. Peníze byly strzeny jen jednou ze 4 objednávek. Nevíte proč? Díky za jakoukoliv radu.

      Odpovìdìt
  55. Jednou mi dorazilo zboží o dvě třídy horší než jsem si objednal a kamera která skoro hned zdechla. Peníze vrátili do dvou dnů. Paráda, ale máte nasbírat devět známek za přihlášení a pak dostat slevu 50%. Jsem přihlášen několikrát denně už asi dva měsíce a po sedmém přihlášení, neboli osmí den při osmém přihlášení následuje opět první známka s výzvou k nasbírání devíti známek. Osmí den od začátku. Tyto známky nelze posbírat. V tomto vidím podvod.

    Odpovìdìt
  56. Dobrý den, objednala jsem si na Wish 7 klubek vlny za 602, – Kč a dnes mi přišlo pouze 1 . Trochu drahé, nemyslíte?

    Odpovìdìt
    • Zdravím dle info o zásilce „nebyl zákazník zastižen na doručovací adrese“ chci se optat kde mám svou zásilku tedy vyhledat? Jelikož mi app wish nenabízí další kroky ani informace o této zásilce..
      Muže být na poště, či kde ji mohu vyhledat, vyzvednout?

      Odpovìdìt
  57. ZDRAVIM CHTĚLBYCH SE ZETAT NATO ŽEMI NECHDI SPRAVI NA IMAIL DĚKUJI ZA ODPOVĚD

    Odpovìdìt
    • Ceny na Wish skvělé , koupíte za 178 Kč a z banky vám stáhnou 834, trochu rozdíl, to mě zklamalo.

      Odpovìdìt
  58. Jednou mi nedorazil výrobek, ale kontaktoval jsem dodavatele a ten mi poslal druhý. Tak nějak se mi jej podařilo najít na internetu. Byl z ameriky a výrobek se stratil v ČR. Prostě zmizel. Naštěstí mi vrátili peníze a za ty samé jsem koupil ten samý a ten druhý už dorazil vpořádku a bez problémů.

    Odpovìdìt
  59. Na Wish nakupuji pravidelně a nemám s tím problémy. Zatím mi vždy vše přišlo

    Odpovìdìt

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *