Vyberte stránku

Registrace a přihlášení uživatele na Wish

Na rozdíl od většiny internetových obchodů a tržišť neumožňuje společnost Wish nákup bez registrace. Není se však čeho obávat – přihlášení do systému není nijak náročné, zdlouhavé a především není ani jakkoliv závazné.

Ukážeme vám jak na něj a blíže vás seznámíme s možnostmi přístupu k wish.com.

Registrace je nutná

Bez registrace se jako návštěvníci obchodu Wish neobejdete. Nejen že není možné nakupovat, ale ani prohlížet jednotlivé zboží. Nejedná se však o klasickou registraci, jež znáte z českých e-shopů, která dokáže spolehlivě odradit tolik zákazníků od budoucího nákupu. Zde nezadáváte ručně žádné osobnější údaje a především vám nezabere takové množství času. Způsob, jakým se chcete registrovat, si můžete sami zvolit. Na výběr je hned ze tří variant:

  • e-mailem
  • přes účet na Facebooku
  • prostřednictvím účtu Google+

Nabídka na registraci se vám objeví ihned po otevření webové stránky wish.com. Není možné toto okno zavřít a pokračovat bez přihlášení. Pro vstup na e-shop si vyberte jedu z možností registrace kliknutím na některé z nabízených velkých políček. Postup registrace není složitý a zvládne ho úplně každý. Stačí postupovat dle pokynů. Například při registraci přes Facebook se vám zobrazí pouze potvrzení o propojení vašeho účtu s obchodem a po odsouhlasení již můžete začít nakupovat.

Přihlášení

Při další návštěvě Wish již máte svůj účet vytvořený a proto se do něj můžete opětovně přihlásit. U sociálních sítí tak učiníte opět pomocí kliknutí na danou ikonu a spárování proběhne automaticky. Jinak přes záložku „přihlásit“ vyplníte e-mail a heslo, jež jste minule zadali. Registrování a přihlašování se nemusíte bát – přináší zákazníkům mnoho výhod.

Osobní účet

Po přihlášení se vám vytvoří vlastní účet. V něm nemáte uložená data jako adresu bydliště nebo platební údaje – to vyplňujete až při objednávce. Osobní účet vám slouží jako profil a identifikace v systému. Wish díky tomu také plní funkci jakési obchodní sociální sítě. Nechybí na něm ani sekce jako následovníci (koho zajímá dění na vašem profilu) a sleduje (o koho se zajímáte vy), jež jsou typické například pro Instagram. Podle přihlašovacího jména můžete snadno rozeznat své oblíbené obchodníky, ale ostatní zákazníky, jež píší podle vás zajímavé, objektivní a užitečné recenze.

Záložky v profilu

Díky účtu získáte na míru upravenou nabídku a řadu výhod – například body směnitelné za slevy se vám sčítají už jen pouhým denním prohlížením obchodu po přihlášení vašim jménem. Na svém profilu také naleznete záložky, jako jsou oblíbené produkty, ke kterým po označení srdíčkem získáte rychlý přístup, ale také upozornění na novinky, nastavení účtu, historii objednávek a samozřejmě nákupní košík. Velice praktický také je seznam naposledy prohlíženého zboží, které jste zavřeli a nyní se k němu chcete vrátit. Pro případ, že si nebudete s čímkoliv vědět rady, nechybí ani zákaznická podpora a sekce často kladených otázek.